سوالات متداول

در این بخش می‌توانید سؤالات پرتکرار پیرامون نحوه کار فروشگاه کیمیا تصفیه را بیابید. درصورتی‌که پاسخ پرسش خود را نیافتید، آن را از طریق صفحه ارتباط با ما برای ما ارسال کنید تا هرچه سریع‌تر به سؤال شما پاسخ دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای خرید محصولات کیمیا تصفیه چگونه است؟

شما می‌توانید پس از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر خود در فروشگاه کیمیا تصفیه و پرداخت آنلاین فاکتور ، سفارش شما به‌صورت قطعی ثبت می‌شود و برای اقدامات بعدی زیر نظر واحد تأمین کالا قرار می‌گیرد.

نحوه ثبت درخواست برای استفاده از خدمات کیمیا تصفیه چگونه است؟

شما می‌توانید برای کاربردهای اختصاصی خود در زمینه تصفیه آب با متخصصان کیمیا تصفیه به‌صورت رایگان مشورت کنید. در قدم اول نمونه آبی که باید مورد تصفیه قرار گیرد از شما درخواست شده و پس از انجام آزمایش‌های مختلف، خواص فیزیکی و شیمیایی آن به شما اعلام می‌شود. سپس با توجه به نتایج به‌دست‌آمده، کارشناسان فروش ما مشخصات محصول نهایی و همچنین هزینه انجام خدمات را در اسرع وقت به شما اعلام کرده و در صورت تمایل، قراردادی جهت اجرای پروژه میان شما و شرکت کیمیا تصفیه منعقد می‌شود. مفاد هر قرارداد منحصربه‌فرد بوده و با توافق طرفین از طریق مذاکره حضوری مشخص می‌شوند.

هزینه ارسال و نصب محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه چگونه است؟

برای دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، حمل کالا تا مقصد و همچنین نصب و راه‌اندازی آن هیچ‌گونه هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت و توسط عاملین مجاز کیمیا تصفیه صورت می‌گیرد. برای خرید فیلترها و همچنین سایر محصولات، ارسال از طریق پست پیشتاز خواهد بود که هزینه آن بر عهده مشتری است. وضعیت هزینه ارسال و نصب محصولات و خدمات اختصاصی نیز در قرارداد منعقدشده میان فروشگاه کیمیا تصفیه و شما مشخص خواهد شد.

چرا برخی از محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه حداقل تعداد سفارش دارند؟

سیاست فروشگاه کیمیا تصفیه همواره استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین ارائه راهکارهای خلاقانه برای تصفیه آب بوده است. ازآنجاکه ارائه برخی محصولات نیاز به استفاده از فناوری‌های پیچیده‌تر داشته و برای واحد توسعه محصول زمان‌بر است، برخی محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه حداقل تعداد سفارش دارند. در صفحه اختصاصی هر محصول دارای این ویژگی، حداقل تعداد سفارش آن آمده است.

آیا قیمت‌های ارائه‌ شده در وب‌سایت فروشگاه کیمیا تصفیه به‌روز است؟

بله. قیمت‌های ارائه‌شده در وب‌سایت فروشگاه کیمیا تصفیه به‌روز بوده و هرروز توسط کارشناسان فروش ما به‌روزرسانی می‌شوند.

چرا برای برخی از محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه قیمتی ارائه نشده است؟

قیمت برخی محصولات وابسته به ویژگی‌هایی اضافی است که شما از ما انتظار دارید. همچنین بررسی موجودی انبار می‌تواند در قیمت‌ گذاری محصول دخیل باشد؛ بنابراین برای اطلاع از شرایط خرید محصولاتی که قیمت آنها ارائه نشده است با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش کیمیا تصفیه در اسرع وقت قیمت محصول را به اطلاع شما خواهند رساند.

آیا امکان تخفیف برای خریدهای گروهی و سازمانی وجود دارد؟

تلاش کیمیا تصفیه بر این است که بتواند همیشه بهترین کیفیت را با کمترین هزینه لازم به شما ارائه دهد. بر همین اساس تخفیف لازم برای هر محصول، از پیش برای آن لحاظ شده است. البته در شرایط فروش ویژه ممکن است محصولات با قیمتی کمتر عرضه شده که این موضوع از طریق وب‌سایت فروشگاه کیمیا تصفیه به اطلاع خواهد رسید.

چند روز پس از ثبت سفارش خرید محصولات کیمیا تصفیه، سفارش به دستم می‌رسد؟

پس از پرداخت مبلغ محصول از جانب شما و قطعی شدن سفارش، کارشناسان ما جهت هماهنگی زمان نصب با شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت. فاصله میان لحظه قطعی شدن سفارش تا زمان نصب محصول در محل نهایتاً سه روز کاری خواهد بود

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های تصفیه آب کیمیا تصفیه شامل چه مواردی است؟

سیاست فروشگاه کیمیا تصفیه بر جلب رضایت مشتری و همراهی با او در تمام مراحل خرید، از مرحله انتخاب تا مدت‌ها پس از استفاده استوار است. برای اطلاع دقیق از ضوابط و شرایط گارانتی محصول و همچنین خدمات پس از فروش، به صفحه خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

چگونه از اصالت محصولات ارائه‌شده در فروشگاه کیمیا تصفیه اطمینان پیدا کنم؟

تنها محصولاتی که از طریق وب‌سایت فروشگاه کیمیا تصفیه و شعب کیمیا تصفیه به شما ارائه شده معتبر بوده و داری گارانتی اصالت هستند. لطفاً در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید و مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی باشید.

امکان لغو سفارش و یا بازگشت محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه وجود دارد؟

کیمیا تصفیه همواره تلاش داشته تا سفارش‌های شما را در اسرع وقت پیگیری کند. به همین دلیل بلافاصله پس از قطعی شدن سفارش، عملیات پردازش آن شروع می‌شود و مراحل تأمین محصول موردنظر آغاز خواهد شد؛ بنابراین تنها تا دو ساعت پس از ثبت سفارش امکان بازگشت هزینه وجود دارد و پس‌ازاین مدت، موجب کسر هزینه می‌شود.

برای محصولات ارائه شده در فروشگاه کیمیا تصفیه نیاز به راهنمایی دارم؛ آیا امکان مشاوره با متخصصان فنی وجود دارد؟

بله. آرمان کیمیا تصفیه درنهایت تأمین آب سالم و باکیفیت برای بخش‌های مختلف جامعه است. حتی درصورتی‌که شما تمایلی به استفاده از خدمات و محصولات کیمیا تصفیه ندارید می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان، نیازهای خود را با متخصصان ما در میان گذاشته و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید. شما می‌توانید برای این منظور از ایمیل، تلفن و یا تکمیل فرم مربوط در صفحه ارتباط با ما استفاده کنید.

آیا فروشگاه کیمیا تصفیه در سایر شهرستان‌ها نمایندگی دارد؟

در حال حاضرفروشگاه کیمیا تصفیه هیچ شعبه و یا نمایندگی در سایر شهرستان‌ها نداشته و تمامی امور تجاری و غیرتجاری تنها از طریق ارتباط با دفتر مرکزی و شعب این شرکت که مشخصات تماس آن در وب‌سایت آمده است، صورت می‌گیرد. تأسیس هرگونه دفتر فروش و یا نمایندگی در سطح کشور از طریق همین وب‌سایت به اطلاع شما خواهد رسید و فهرست آنها به شما ارائه خواهد شد؛ بنابراین مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی باشید.

شرایط اخذ نمایندگی محصولات فروشگاه کیمیا تصفیه چگونه است؟

کیمیا تصفیه از گسترش خدمات خود به سراسر کشور استقبال می‌کند و آماده است تا در صورت کسب شرایط لازم توسط سایر شرکت‌ها، وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها به آنها نمایندگی اعطا کند؛ بنابراین در صورت تمایل به همکاری و کسب نمایندگی کیمیا تصفیه با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس این وبسایت با ما در تماس باشید.


فروشگاه شماره 1:

 

میدان جوانشیر ، خیابان کوهساری ، روبروی بانک تجارت ، جنب کوچه صدف

تلفن: 08338221600


فروشگاه شماره 1:

 

میدان جوانشیر ، خیابان کوهساری ، روبروی بانک تجارت ، جنب کوچه صدف

تلفن: 08338221600


فروشگاه شماره 1:

 

میدان جوانشیر ، خیابان کوهساری ، روبروی بانک تجارت ، جنب کوچه صدف

تلفن: 08338221600

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
فیس بوک تویتر پینترست linkedin تلگرام
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من